Ismerj meg jobban
iBrand Marketing alapítója és vezetője
Galántai Gergely (Geri) vagyok, 15 éve vállalkozó, az iBrand Marketing alapítója, közgazdász és marketing szakértő. A legkülönfélébb tevékenységű vállalkozásokkal dolgoztam együtt marketingesként, weboldal készítőként és tanácsadóként.
személyes együttműködés magyar és külföldi vállalkozásokkal.
vállalkozói tapasztalat
weboldalkészítésben és marketing tanácsadásban.
Az első weboldalt ennyi évvel ezelőtt készítettem és azóta is fejlesztem a tudásomat.
oldalt írtam vállalkozásindítás, marketing és weboldal készítés témákban.
Végzettségemet tekintve közgazdász vagyok. Emellett számos magyar és külföldi marketing képzést végeztem el az évek során.
Mindig is közel állt hozzám a marketing, de a pszichológiát is nagyon megszerettem a tanulmányaim alatt. Az elmúlt 1,5 évben pedig kiemelten foglalkozom azzal, hogyan lehet a mesterséges intelligenciát eredményesen alkalmazni az online marketingben.
Elvégeztem a „Digital Marketer” certifikációs képzéseit 2019-ben, majd részt vettem a Marketing Elite képzési mentorprogramban.
🎁 Ne maradj le! Csatlakozz ahhoz a 1500+ emberhez, akik rendszeresen olvassák a hasznos hírleveleimet, megkapják az ajándék tudásanyagokat és a következő szintre lépnek a vállalkozásukkal!
🔒 100% SPAM-mentes. Maximális tisztelettel bánok az adataiddal. Bármikor szabadon leiratkozhatsz.
A fenti gombra kattintva elfogadod az Adatkezelési tájékoztatót.
Online vállalkozói és marketing tudástár, ahol hasznos videók, hanganyagok és gyakorlatias eszközök adnak alkalmazható tudást minden nap.
Gyere és nézz bele díjmentesen…
Pillants be a kulisszák mögé és ismerj meg jobban: nézd meg, honnan indultam és milyen főbb állomások voltak a szakmai pályafutásom során. További infókat is megtudhatsz rólam a Biznisz Blogban, valamint ott írok részletesebben az iBrand Marketing Tagság és Tudástár indulásáról és fejlődéséről, ami a legújabb projektem.
20 évvel ezelőtt készítettem el az első weboldalakat megrendelésre, ami akkoriban sokkal nagyobb szaktudást igényelt, mint manapság.
Ilyen munkám volt például a HVG Hírbörze nevű játék egyik legnagyobb csoportjának a Klub honlapja, ahol az eredményeket és híreket lehetett nyomon követni.
Régebben nem csak össze kellett “kattintgatni” a weboldalt, mint manapság, hanem kódolni és programozni kellett. Ma már a kihívást nem maga a honlap elkészítése jelenti, mert azt szinte bárki meg tudja tanulni.
Az igazi szaktudás 2024-ben már abban rejlik, hogy kapcsolódni tudjanak hozzád az emberek, kedveljék azt, amit képviselsz és megoldást tudjál nyújtani a számukra.
Az első weboldal munkáimat látod a képeken. – Galántai Gergely
Így nézett ki a vállalkozói weboldalam 2008-ban.
Ez már közel 15 éve volt. A weboldal készítés szolgáltatásaimat hirdettem.
Egy kereskedelmi banknál kezdtem a pályafutásomat, ahol kis- és középvállalati ügyfelekkel foglalkoztam, mint banki tanácsadó. Sok vállalkozót ismertem meg, akik bátorítottak, hogy kezdjek bele én is a saját vállalkozásomba. Végül meghoztam a döntést: feladtam a jól fizető állásomat 3 év után és vállalkozó lettem.
Marketing és értékesítési szemléletű weboldalakat kezdtem el készíteni vállalkozóként. Mai szemmel nézve ez már nem tűnik nagy dolognak, de akkoriban még igazi ritkaságnak számított. Az általam készített honlapok nagyon szép eredményeket és bevételt hozott az ügyfeleimnek.
Leendő és kezdő vállalkozóknak a szakmai készségek elsajátítása mellett az önismeret és a vállalkozói önfejlesztés az egyik legjobb befektetés hosszú távon.
Már egészen fiatalon érdekelt a pszichológia és fura módon csak az ilyen témájú könyveket olvastam. Bár nem lettem pszichológus, de a főiskolán tanultam is kiegészítő tantárgyként. Vállalkozóként és marketingesként pedig mindez kifejezetten hasznos.
A vállalkozói tudásanyagok között megtalálod a marketing pszichológiával (neuromarketing) foglalkozó tartalmakat is bemutató és ismertető jelleggel. Itt a honlapon nem ez a fő fókusz, mert ez már profi marketinges témakör – de ebben is tudok segíteni, ha felveszed velem a kapcsolatot.
Vállalkozóként muszáj csapatban gondolkodni, mert egyedül nagyon nehéz boldogulni, de ehhez vezetői készségekre és tapasztalatra van szükség.
A vállalkozásom mellett újra alkalmazott lettem és először egy multinál töltöttem be vezetői pozíciót, majd pedig egy 15 fős kisvállalkozásnál.
Sok dolgot megtanultam a cégvezetésről és az emberek irányításáról. Ráadásul ezalatt tapasztalatot szereztem abban is, hogy milyen vállalkozónak lenni egy alkalmazotti munka mellett.
Fun fact: a képen a régi irodámat látod. Az asztalomon pedig a „legjobb főnöknek” járó „The Boss” bögre, mint az Office című sorozatban… a sorozattal ellentétben ezt nem én vettem magamnak, hanem ajándékba kaptam 😄
A „21 nélkülözhetetlen lépés mielőtt vállalkozást indítasz” című könyvben megosztottam mindazt a gyakorlati tudást, amit az évek alatt a saját- és az ügyfélmunkák során szereztem.
Könnyen érthető, olvasmányos formában, kifejezetten leendő és kezdő vállalkozók részére írtam.
A 2024. évi frissített és bővített kiadást itt az iBrand Marketing Tudástárban fogod megtalálni e-könyv formájában sok-sok újdonsággal kiegészítve.
Egy korábbi vállalkozói témájú weboldalamon az ingyenes segédleteimet 2 év alatt több, mint 14 ezer ember töltötte le, és iratkozott fel a hírlevelemre. Ezt az eredményt nulla forint reklámköltséggel értem el, online hirdetések nélkül.
A titok szerintem abban rejlik mindig, hogy meg kell érteni mire vágynak pontosan az emberek, mivel lehet számukra a legnagyobb értéket teremteni.
És erre szoktam azt mondani, hogy…
Ne azt add az embereknek amid van, hanem nyújtsd nekik azt, amire szükségük van.
– Galántai Gergely
Manapság nagy divatja van annak, hogy megmondjuk mindenkinek mit és hogyan csináljon. Szerintem az első és legfontosabb megérteni, hogy először ne másokat akarj tanítani, hanem vedd fel a munkáskesztyűt, mert gyakorlati tapasztalat nélkül bármilyen tanács csak okoskodásnak tűnik és hiteltelen.
Ügyfélmunka:
Több, mint 100 üzleti tervet készítettem két év alatt önállóan a legkülönfélébb induló és működő vállalkozásoknak. Ügyfeleim között voltak magyarok és külföldiek – az egyszemélyes mikrovállalkozástól kezdve a több milliárd forintos beruházással induló nagyvállalatig.
Széleskörű tapasztalatot szereztem. Ma már nem nagyon van olyan vállalkozói tevékenység, amibe ne ástam volna bele magam valamennyire.
Szinte naponta tartottam tanácsadást ügyfeleim részére vállalkozásindítás, marketing, vállalkozásfejlesztés és cégvezetés témákban. Voltak vállalkozók, akiket több hónapon keresztül mentoráltam, és együtt közösen fejlesztettük a vállalkozásukat.
Emellett folyamatosan online marketing munkákon és projekteken dolgoztam (weboldal készítése, online vevőszerzés, hirdetéskezelés, szövegírás stb).
Média megjelenések:
Közel két éven át heti rendszerességgel, meghívott szakértőként szerepeltem a Vörösmarty Rádióban vállalkozói és pénzügyi témákkal, illetve több alkalommal a Karc Fm rádiónál is felszólalt a hangom. Emellett cikkeim és velem készített interjúk jelentek meg több online és offline magazinban.
Néhány évente érdemes megállni és újragondolni, hogy milyen irányban halad az életünk. A korábban kitűzött célokat és értékrendet is érdemes felülvizsgálni.
Fiatalon még egyszerűbb a helyzet, és kevesebb dologra kell figyelni. Később viszont egyre jobban felértékelődik a munka-magánélet egyensúlyának a fontossága. Vállalkozóként pedig ez egy nagy buktató, ha nem figyelsz rá tudatosan.
Erről kevés tanácsadó beszél, mert ez már részben magánügy. Sokan vannak akik sikeresek a munka (vállalkozás) terén, de csak a magánéletük rovására tudják ezt elérni és fenntartani.
Szerintem fontos már a kezdetektől fogva ezt szem előtt tartani és megtalálni az ideális egyensúlyt. Nekem az a tapasztalatom, ha boldog és kiegyensúlyozott a magánéleted, akkor a vállalkozásod is jobban fog menni.
Az egészségügyi válság, a karantén és az egyéb korlátozások a legtöbb vállalkozást keményen érintette. Számomra sem volt könnyű ez az időszak, ugyanakkor nem is volt újdonság.
A saját vállalkozásomat a 2008-as pénzügyi válság idején indítottam, így fel tudtam használni a korábban szerzett tapasztalatokat – még akkor is, ha ez a mostani sok tekintetben teljesen más helyzetet teremtett.
Rengeteg gyakorlati tanácsot osztottam meg az ügyfeleimmel az online konzultációk során, és segítettem őket túljutni ezen a nehéz időszakon. Emellett sok időt fektettem a saját magam szakmai képzésébe és az önfejlesztésbe is.
Megírtam a Vevőszerző Marketing Rendszer könyvet, amit akár egy kezdő vállalkozónak is a kezébe tudok adni és átlátja a mai online marketing működését.
A marketing rendszer az, amitől vevőid lesznek. Ez az oktatóanyag pedig elmondja hogyan.
Ez alapján építettem fel én is azt a válságálló marketing rendszert, amely biztos alapot ad a vevőszerzéshez és a bevétel generáláshoz.
A világ megváltozott. A vevők is megváltoztak. Ha valaki továbbra is úgy akarja sikerre vinni a vállalkozását, mint pár éve – eleve vesztes csatát vív.
Megtalálod az iBrand Marketing Tudástárban e-könyv formájában.
Az iBrand Marketing egy olyan inspirációt és motivációt adó online vállalkozói tudástár, ahol hasznos videók, hanganyagok és gyakorlatias eszközök adnak alkalmazható tudást minden nap.
A projekt indulásáról és fejlődéséről a Biznisz Blogban és az ibrand.hu weboldalon találsz további részleteket.
Nézz bele díjmentesen!