Marketing Rendszer & Stratégia // Értékesítési technikák // Vevőszerző eszközök
egy különös dologra lettem figyelmes. Vannak vállalkozók, akik azt mondják, hogy értenek a marketinghez. Mégis kevés a vásárlójuk és a bevételük. A marketing tanácsadás során mindig van egy pont, amikor látványosan elkezdenek jegyzetelni. Felszabadulnak és nyitottá válnak. Pedig, amit mondok számomra teljesen alap és egyszerű…
és az összefüggések felismerése, ami hiányozni szokott. Mert van, amit elvileg mindenki tud, de mégsem használja helyesen. A tudás és a megértés nem ugyanaz. Ez hasonló, mint amikor Neo felébred a Mátrixban. Tudatosan szemlélve a dolgokat te is látni fogod azt, ami korább láthatatlan volt. Ez pedig egy új lehetőség a változásra!
Egy technikailag jól összerakott weboldal ma már nem elég. Egy dizájnos webshop önmagában nem fog vevőket hozni. Feleslegesen optimalizálod a Facebook és Google hirdetéseket, mert nem ez a fő probléma.
Megváltoztak a vásárlási szokások. Tudom, hogy tudod… de érted is milyen trendek szerint kell a marketing rendszeredet felépíteni vagy tovább fejleszteni?
És csinálod is?
Ezért kell 2023-ban mindent újra tudatosan átgondolni és még nagyobb hangsúlyt helyezni a megvalósításra.
Ne csak egy letölthető PDF-et vagy videó sorozatot adj 2023-ban.
A hírlevél marketing nem halott. Ez az igazi aranybánya, ha tudod hogyan kell használni.
A tartalom marketinget a weboldalad egy fő építő eleme, ha tudatosan használod.
A legtöbb vállalkozó nem jól prezentálja a termékét, ezzel pedig pénzt hagy az asztalon.
Ugyanez a helyzet a szolgáltatások esetén is. Ráadásul az árazás is hibás szokott lenni.
Hiába futtatsz online hirdetést, ha a marketing rendszerben elfolyik a pénz és nem térül meg.
Ha ezt a 6 elemet rendbe teszed, több bevételed lesz.
weboldalkészítő, marketing tanácsadó
Szia! Galántai Gergely vagyok.
Közgazdász végzettséggel rendelkezem és 2008-óta vagyok vállalkozó.
Marketing tanácsadóként és kivitelezőként az elmúlt 15 év során a legkülönfélébb tevékenységű vállalkozásokkal dolgoztam együtt.
Magyar és külföldi ügyfeleim között voltak egyszemélyes vállalkozások és több milliárd forintos beruházással induló nagyvállalat is.
A marketing bonyolult…de velem egyszerű… 😄
Előre egyeztetett időpontban fogunk „találkozni” a megbeszélt online felületen (én a Google Meet-et használom), amire mindketten előzetesen felkészülünk. Javaslom, hogy készíts be magadnak innivalót, jegyzetfüzetet és tollat – így minden kéznél lesz!
Nem kell mindent leírnod, mert a beszélgetésről személyre szóló jegyzetet fogsz tőlem kapni a konzultáció után. Inkább a saját ötleteidet, fontosabb gondolatokat érdemes leírni, így könnyebben tudsz rám figyelni.
Minden, ami a Marketing Rendszered felépítéséhez és fejlesztéséhez kapcsolódik: stratégiák, technikák és eszközök. Ami személy szerint, számodra a legfontosabb. Természetesen megválaszolom az összes felmerülő kérdésedet.
Az idő ilyenkor gyorsan repül, és a végéhez érve kicsit fáradtabban, de már egy tudatosabb szemlélettel látod a terveidet. Úgy tekintesz erre, hogy az egyik legjobb befektetés volt és mennyire sokat haladtál előre a célod felé.
A marketing bonyolult, de velem egyszerű.
weboldalkészítő, marketing tanácsadó
Az elméletek helyett nálam gyakorlatias tudást szerezhetsz. A célom, hogy inspiráljalak a folyamatos fejlődésre, és megmutassam hogyan végezheted örömmel a munkádat, tudatos vállalkozóként.
Ennyi idő alatt nagyon sok dolgot át tudunk beszélni részletesen, ami fontos számodra és választ kapsz a kérdéseidre is.
A konzultációról készítek neked egy személyre szóló jegyzetet. Így könnyebben tudsz figyelni és nem kell végig írnod.
Egyszeri 15% kedvezményre jogosító kuponkódot kapsz, amit a legközelebbi vásárlásánál fel tudsz használni.
🔒 Adataidat bizalmasan kezelem.
A gombra való kattintással megerősíted, hogy az Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltakat megismerted és elfogadod.
1) Töltsd ki az űrlapot, amely a jelentkezéshez szükséges.
2) Minél részletesebben fejtsd ki a „Mik a fő kérdéseid, témák amiben a segítségemet szeretnéd kérni?” kérdést! Ez azért szükséges, mert ez alapján fogom látni, hogy tudok-e neked segíteni (nem vállalok el minden jelentkezést, csak azokat amelyeknél valóban tudok segíteni – a döntés kizárólag szakmai alapon történik és nem személyes)
3) A jelentkezés után 3 munkanapon belül e-mailben visszajelzést kapsz, hogy vállalom-e a konzultációt.
4) Pozitív elbírálás után bankkártyás fizetéssel legkésőbb 3 munkanapon belül szükséges teljesíteni a konzultáció díját.
5) Egyeztetünk időpontot, illetve elküldöm az online konzultáció részleteit, menetét és információkat, amivel a legtöbbet hozhatod ki a tanácsadásból.
A 1 órás konzultáció 15.000,-Ft (alanyi adómentes, nincsen plusz ÁFA), amit kizárólag bankkártyás fizetéssel tudsz majd teljesíteni. Természetesen erről számlát is fogsz kapni, amit kérhetsz céges névre is.
A konzultáció 1 órás. Ennyi idő alatt rengeteg információt fogsz kapni.
Néha pedig még ezen felül egy-két apróság is belefér, ami szintén nagyon hasznos szokott lenni.
Ha elégedett vagy az eredménnyel, akkor meg tudunk beszélni egy következő alkalmat is, ahol további segítséget tudok adni.
Jelenleg kizárólag online konzultációra van lehetőség. Én a Google Meet rendszerét használom. Ezt te is tudod használni díjmentesen, ha van Gmail e-mail címed.
Lehetőséged van arra, hogy titoktartási nyilatkozatot írjunk, hiszen sokszor jól prosperáló, már befutott cégek vezetőivel konzultálok. Így minden ami a konzultáción elhangzott, velünk száll a sírba. De ha nincsen írásban rögzítve, akkor is biztosra veheted, hogy nem élek vissza a helyzettel és az információval. Nálam kiemelten fontos a maximális bizalom és őszinteség. Ez alapvető értékrendem, így még csak nem is kell külön kérned.
Kérdés esetén kattints a Kapcsolat menüpontra és töltsd ki a kapcsolatfelvételi űrlapot. Jelöld be a „vásárlás előtti kérdést” és így rövidebb időn belül kapsz választ a kérdésedre.